Stjärt

Lördag! Idag har vi varit till Birsta och inhandlat en ny behandlingslampa till mig och sedan åkte vi vidare till lilla mamma. Väl där var jag ju tvungen att testa hennes nya magträningsredskap… Fattade inte riktigt hur den funkade först men här får ni en bild på min stjärt iaf:

2015/01/img_0222.jpg
Kul va? :)

Haha. Jag fick denna träningsgrej av henne men jag har absolut inte tränat med den nu under kvällen utan har proppat i mig pommes istället. :D

Nu är det filmtajm. Happy saturday!

Kommentera!

