No time

Jag har inte haft tid att blogga denna vecka alls! :) veckan har varit fullspäckad med kunder och trötta kvällar men jag älskar det. Har haft så fina och underbara kunder nu i veckan. I går lördag blev det ett par sminkningar och de var så nöjda… Älskar verkligen detta! :)

Annars har Arwens kusiner varit här på besök, jag har umgåtts med mina Girls igår och chillat idag. Otroligt mysigt avslut på veckan. :) Jag får ta mig tid i veckan och blogga lite mer… Bland annat om en rolig tävling jag ska dra igång men tills dess lägger jag upp en fin bild på en av mina vackra kunder Nathalie… :P

IMG_0322

Kommentera!

