Lillhåre

Räknar ned till helgen nu… Men först lite fransar. :) älskar verkligen att göra fransar… Har jag sagt det? ;) unnade mig en ny pincett idag också. Det är verkligen viktigt att ha vassa pincetter då man jobbar. Det underlättar otroligt! På fredag ska jag förstärka mina naglar också hos duktiga Maria! :P längtar att få känna mig lite fin! Blir dock min egna längd… Känns mest hygieniskt.

Idag klippte duktiga Nicolina håret på Arwen och hon blev så fin! 💞 hon var så duktig men ville ta alla kammar Nico hade och slängde med huvet lite. Tur man jobbar bland duktiga frisörer, vette fasen hur det hade slutat om jag hade försökt mig på att klippa henne själv. 😳 det blev iaf suuuuuperbra! 😍 här kommer lite bilder med ooootroligt bra skärpa.😉

IMG_0435

IMG_0439

IMG_0443

Kommentera!

