Fifty shades of Valentines day

Igår var det alla hjärtans dag och jag spenderade kvällen med mina tjejer då vi sedan läääänge bestämt oss för att se Fifty Shades of Grey just denna kväll. Både jag och Björn visar varandra kärlek året om och känner inte direkt att vi måste tillägna och begränsa oss till alla hjärtans dag utan det var som vilken lördag som helst! Jag jobbade lite på förmiddagen och passade på att få håret fixat av duktiga Nicolina på jobbet. Fick så fint svall! :) efter att ha pussat mina hjärtan hejdå så blev det en underbart god middag på Udda Tapas som hade otroligt bra vegoalternativ! Verkligen njöt av varje tugga och vi skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord. Drack även ett jättegott vin som jag såklart inte memorerade namnet på…
Därefter var det dags att se filmen som vi sååååå sett fram emot och visst var den bra! Men, som med alla filmatiseringar så blir jag oftast liiite besviken då jag tyckte att böckerna förmedlade mycket mer känsla och filmen kändes som en snabbspolning genom hela första boken. Trodde att filmen skulle innehålla alla tre böcker men så var det inte! Men den var helt klart sevärd. :)
Efter filmen så gick vi en sväng på Oscar och dansade ett par timmar men sen var det tack och godnatt för den här mamman. Längtade som vanligt ihjäl mig efter mitt lilla hjärta här hemma och det var underbart att få krypa ned bredvid henne då jag kom hem! Haha är verkligen ingen krogmänniska och är alltid lika lättad då jag kommer hem. Meeen någon gång varje år måste man ju gå ut och dansa lite. ;)

Här kommer lite egobilder från igår på smink, hår och outfit. Klänning från H&M! Fin va? :)

IMG_0534

IMG_0543

IMG_0536

Fick två fina blommor och en så fin teckning av Björn & Arwen här om dagen tillsammans med en så fin film som Björn klippt ihop på Arwens första år. Kan säga att tårarna rann… Min man han kan han! Love you baby! 💞💖✨

IMG_0542

IMG_0506

One thought on “Fifty shades of Valentines day

Kommentera!

