Ledig dag

Idag var jag helt ledig och tanken var att åka till Birsta för att kika lite och sedan fira min Elle som fyller 73 år idag. ;) det blev inte direkt någon avkopplande Birsta-tripp då vi hade med oss universums suraste bebis idag. 😜 Det enda vi fick göra var att leka i aktivitetshörnan där och sen dög inget annat då lilla fröken bara gallskrek inne i butikerna och vägrade sova. Men hur kul tyckte man själv att det var att gå i butiker som barn? Aja, jag får prova de där två underbart fina klänningarna jag hittade på Monki en annan dag. Nu sovervårt lilla underverk efter massor av bus i Birsta och sedan efter Elles kalas där det fanns flera andra busiga barn att leka med. 😋  slutet gott, allting gott. 😍 





Stort grattis till min Elle!!! 💖😘😘😘😍❤️ stal en selfie från hennes instagram där hon gör reklam för fransarna jag gjort på henne! Visst är hon gryyyymt snygg?! Daaaaaaymn girl!! 😘😎



One thought on “Ledig dag

Kommentera!

