Pollen

japp, pollensäsongen är här på riktigt! Inte lika jobbig sedan jag blev vego men den känns ju såklart. Mest i ögonen kliar det. Tur att jag har fransförlängning och slipper smuliga mascaror. :) 

Sitter och slötittar på Stalkers på TV3. Min fråga är; hur fan orkar man vara så jävla besatt av en annan människa? Att ens lägga ned energi på människor som inte ger glädje och lycka finns inte. På tal om det, planerar mitt födelsedagskalas som blir om några veckor. Vill bjuda hit alla nära och kära för att fira min 31-årsdag. :) Arwen älskar ju att träffa människor…  Och det blir en massa veganfika såklart! 💞 ska bli så roligt!!! 😍😃 längtar!! 



2 thoughts on “Pollen

Kommentera!

