Hårbekymmer

Varje vår dyker samma fråga upp i mitt huvud, ska jag göra nåt nytt med håret? 

Vad kan jag då tänkas göra? Klippa en lugg brukar vara det jag fantiserar mest om. Det är så fint men svårt att underhålla och att få till snygg varje dag. Bleka i några slingor kanske? Vi jobbar numera med Olaplex på salongen och det innebär att man kan läka ett skadat hår och är perfekt för den som vill bleka. Meeeeen jag vet inte… Jag måste fundera länge och hårt på detta med mitt hår. En fjantsak kanske nån tycker men inte jag! Jag har sparat ut min naturliga hårfärg i typ 4 år och vill komma till ro med min frilla :) nu är det mest bara långt och jobbigt… Men det hinner säkert ändras 10 ggr till denna vecka. På fredag ska jag dock få vara klippmodell till vår junior på salongen så jag får fundera tills dess…. 

   

 

One thought on “Hårbekymmer

  1. Lugg lr lugg. Dansa. Och jag kan inte ge dig svaret heller :P älskar dig i lugg… men vet också vilka bekymmer den kan ge ;) haha. Du är fantastiskt vacker oavsett. Och just nu röstar jag för små slingor så du får lite ”jäklar anamma” i ditt fantastiska hår.

    Luggpakten består. ;) pus!

Kommentera!

