Proud

Min Elle ska sjunga på ett bröllop i sommar och jag fick höra ett smakprov av låten hon ska sjunga igår. Fick typ tvinga henne då hon lider av en liiiten gnutta scenskräck. Och med det menar jag mycket! Hon skulle kompa mig då vi skulle sjunga på ett dop en gång och då vi väl skulle gå upp så sa hon ”nä jag klarar inte av det här!” Och drog sig nästan ur i sista sekund. Nu ska hon allt sjunga solo och personligen förstår jag inte osäkerheten. Hon är fantastiskt duktig och kan ta låga och höga toner som berör djupt in i hjärtat. Rös otroligt mycket igår och blev otoligt berörd då hon sjöng för mig. 💞 känner mig så stolt över henne! 😘✨👊 

Lägger upp några bilder från Edwins dop som jag sjöng på… Höll för övrigt på att bajsa på mig då jag med. 

   

  

????? 

   

One thought on “Proud

  1. Naaaw underbara du. Tack för dom fina orden.

    Ja jag ska fixa det här. Komma ur säkerhetszonen. Kan va värt att bajsa på sig där… haha ;)

    Puuus!

Kommentera!

