Makeup Monday

Idag sminkade jag ett par skådespelare på jobbet! Väldigt kul och annorlunda på en måndag. Passade även på att sminka vår fina receptionist Frida när jag ändå var på G! Haha :) 

   

 

Frida ha så fin hy så det blev en tunn bas och en sotning med inslag av guld och koppar. Till det blev det en rosig kind och rosa/nude-läppar. Lyckades ju komma ihåg systemkameran denna gång och så att jag fick några vettiga bilder. :D 

Nu ska jag träna lite här hemma… Vi köpte en skivstång för ett tag sen och det är lite roligare att träna med en hantlar. Gör olika övningar jag minns från den tiden jag gick på pump… Superkul! :) 

Todeloo! 

Kommentera!

