Fina bryn!

idag slutade jag tidigt och kunde spendera lite extra tid med min lilla familj! Vanligtvis kommer jag ju hem då Arwen ska sova precis eller då det bara är någon timme kvar till läggning. Men idag hann vi leka lite! :) så mysigt.

Nu på kvällen så har jag äntligen fixat mina bryn…. Det är inte ofta jag orkar med det. Men nu är de vaxade och färgade så det känns fräscht! Tycker det är superkul att forma och färga bryn. Helst på andra då och inte mig själv. ;) använder ett ekologiskt sockervax som kunderna verkar uppskatta. 👌

Nu blir det soffmys och lite ghost adventures! 

  

Insmord i kokosolja dessutom… Ahhhh så skönt! 

One thought on “Fina bryn!

Kommentera!

