Det gick bättre idag! 

Andra dagen avklarad på dagis! Det gick fantastiskt bra om jag jämför med gårdagen. Arwen sov jättebra ute i sin vagn och var helt slut efter en liten utflykt till en lekpark och en god lunch. Kokerskan hade verkligen ansträngt sig och Arwen fick goda rotfruktsbiffar med en bönsallad till! Jag pratade även med henne och tydligen hade inte informationen gått fram till henne så hon fick antagligen prestationsångest. Men vi ska lösa detta tillsammans! :) 

Arwen har busat massor och verkar ha otroligt roligt! Hon ger pedagogerna kramar och charmar som bara hon kan. 💞 Det blev en tidig kväll för henne och i ärlighetens namn är både jag och Björn helt slut vi med. Vill verkligen ge cred till förskolepersonalen som gör detta varje dag…. Dom gör det otroligt bra!! Måste verkligen vara ett av de mest krävande jobben både psykiskt och fysiskt. 🙏

I morgon ska vi till BVC och vaccinera…. Sedan blir det dagis igen. I helgen jobbar jag men vi är bortbjudna på middag på lördag och det ser jag verkligen fram emot! 😋😍 

  

Nu under kvällen har vi kikat på första avsnittet av Million Dollar Listing New York!! Love it :) 

Kommentera!

