Snoret bara rinner

….på Arwen! Hennes näsa har förvandlats till en liten fontän och dessutom har hon jättejobbig hosta just nu. Hon vaknar hela tiden och måste vyssas. Mammas lilla hjärta… Önskar jag kunde ta allt så hon kunde bli kry. Hon sover nu men visar det sig att hon är minsta lilla dålig i morgon så blir det inget dagis! 

Annars har jag jobbat idag en stund. Väl hemma så blev det en jättegod falafelmiddag och Arwen ville som alltid äta själv men missade munnen för det mesta då hon tippar skeden liiite väl tidigt innan hon nått munnen. ;) efter maten kom Elle med sina barn och hälsade på och fikade. Otroligt mysigt avslut på denna vecka. 

Nu sitter jag själv ute på balkongen och kvällsfikar lite och bara chillar. Försöker samla mig inför kommande veckas prövning, dvs lämna Arwen på dagis. :/ 

Tvingade Björn att åka och köpa ett olivträd till mig idag då Frida på jobbet tipsade om att Blomsterlandet hadedem för halva priset. Vill verkligen ha maaassor av växter på vår mysiga balkong. 😍 i morgon firar jag och Björn 5 år tillsammans…. Det kommer på sin höjd att firas med en folköl på balkongen. :P vi åker ju dock snart till Grekland!! Bara 4 veckor kvar… Åh vad underbart det skall bli med strandnära hotell och all inclusive. 👌

Nu ska jag mysa vidare här ute. :) 

   

   

One thought on “Snoret bara rinner

  1. Det var supermysigt att ses i går eftermiddag, precis vad vi behövde på denna fina vecka. Älskar att barnen trivs så bra hos er ♡

    Love you! ♡

    Krya på kärlek till Arwen!

Kommentera!

