Dålig mamma

ja jag kände mig som världens hemskaste mamma idag då jag lämnade min älskade ögonsten på dagis helst ensam utan varken mig och Björn. Jag grät hela vägen hem och även en stund hemma. Det bara kom, helt okontrollerat och jag kände mig så dålig som överger henne. Trots min meltdown så gick allt superbra för henne! Vi ringde ett par gånger och kollade hur det gick och Arwen hade varit så glad och duktig. Hon hade till och med sovit 2 timmar på dagen… Mitt lilla hjärta! 💞 

Nu känns det bättre men separationsångesten som kom var inte att leka med… Att lämna henne på dagis var fasen i mig svårare än att förlösa henne! Haha. 

Min älskade älskade stora lilla kärlek. Mitt allt.

  
På eftermiddagen jobbade jag och Björn hämtade Arwen. Jag längtade så otroligt efter henne och det var verkligen mysigt att se henne somna. 

Det har hänt en del nytt på jobbet med vilket är roligt!:) berättar mer vid ett annat tillfälle. Nu är det kvällsmys för hela slanten 💞

Kommentera!

