The Sell

Valborg var lungt för vår del och vi kikade på en brasa i Skönsmon och Arwen fick busa med kusinerna och springa lite på fotbollsplan. Som vanligt hade en klätt sig för lite och jag fick näst intill stå i brasan för att inte frysa ihjäl. Vi umgicks även med Elle och hennes barn och efteråt åkte vi hem och slängde alla rökstinkande kläder i  tvätten och bara myste. :) 

Jag tog mig i kragen och beställde namnlappar att sätta i Arwens kläder eftersom det redan försvunnit plagg på dagis. Beställde även en bok som jag tänkt läsa på resan. Fredrik Eklund – The Sell verkar ju hur bra som helst. Har väldigt stor respekt för honom och boken har fått jättebra recensioner. :) behöver lite pepp känner jag! 

Idag är vi lediga så vi tar dagen som den kommer. 💞 

  

Kommentera!

