Lillfisen

Älskade unge! :)

Tre hela dagar har jag och Arwen haft för oss själva denna vecka. I morgon rullar vi in på sista dagen då vankas cafebesök och lek i lekpark om vädret tillåter. Idag har vi varit ut till Timrå och besökt min mamma och Arwen tycker att det är jätteroligt att riva i mormors krimskrams. ;) idag hjälpte hon även till att städa en del. Gud vad jag älskar denna unge och satan i gatan vad lyckligt lottad jag är som får vara hennes mamma. Hon är verkligen vårt allt. Nästa vecka ska hon få åka utomlands första gången. Jag vill ge henne fantastiska upplevelser och jag vill visa henne världen… Det är ett av mina mamma-mål här i livet. 💞 

 

2 thoughts on “Lillfisen

Kommentera!

