Nu så

… Är vi på g! 

Allt är nästan packat. Väntar bara på det sista i torktumlaren. :) 

Nu har man gjort hårinpackning, färgat / vaxat bryn osv. Björn har organiserat och fixat det mesta. Han är den ordningsamma av oss två. :) 

Testade mina bikinis idag och det känns jätteläskigt att måsta visa upp sig i dem men ändå ok. Min kropp är inte perfekt och har aldrig varit. Dessutom födde jag barn för 1,5 år sen. Men! Skit i det! Jag duger som jag är och är kurvig.😋 jag är extremt vit och det är ok det med! Känner mig ändå rätt vacker. Jag är bra helt enkelt! 💞

Idag jobbade jag och dessutom skulle vi ta nya bilder till hemsidan. Sååå det fick bli lite mer smink än vanligt. Dock bara en enkel ekologisk cc cream som bas…. Älskar den jag har nu! 😍  ni får se bilden sen! 


Dags att packa klart! Natti 😁 

Kommentera!

