Bal!

jag ligger sååå efter i bloggandet känner jag. Har kommentarsfrågor att svara på och en del inlägg att skriva men just nu räcker inte tiden till.. Och inte orken heller för den delen. Arwen är i en så aktiv ålder nu så det är full fart hela dagen när hon är vaken. Idag jobbade jag med balsminkningar hela dagen, här kommer en bild på fina Therese som jag sminkade idag iaf! :)

Före: 

  
Efter: 

  
  
Nu smuttar jag på ett glas rosé och bara chillar med Björn här hemma i soffan… Såg precis första avsnittet på en ny serie som var hur bra som helst! Mr Robot hette den. Trevlig lördag!

Kommentera!

