Lashes

åh igår fyllde jag på mina fransar och fick göra fransar på min franstjej! Hon blev jättenöjd vilket gjorde mig varm i hjärtat. 💞 ☺️ jag körde dock hem ifrån Kovland vid halv ett i natt och höll på att försova mig i morse. Men det vare värt! 😍 äääälskar mitt jobb. Att få kvinnor att känna sig fina och ge dem den där extra boosten är ger mig energi!! ✨ 

  
Gjorde förresten ännu en påfyllning idag på en kund som varit på en salong i Sundsvall som stoltserar med att vara störst på fransförlängningar med en självutnämnd expert i fören. Hon hade gjort en påfyllning på min stackars kund på 25 min och det var bland det fulaste jag sett tillsammans med hur mycket oseparerade fransar som helst. Tänk om dessa sk ”stylister” kunde börja bry sig om sina kunder?! Suck! 

Kommentera!

