Kalla fakta

Ugh.. Tittade nyss på Kalla Fakta där de visade en del av svensk djurhållning och hur inga djurplågerifall inte ens leder till åtal. Landet där ingen tar ansvar. Är så förbannat jävla stolt över mig själv och min familj att vi tar avstånd från massmördandet av oskyldiga och vackra djur. Äter man kött kan man aldrig veta om djuret varit skadat eller till och med dräktigt. I vår familj skapar vi inte efterfrågan. I över två år har vi varit vegosar och det kommer vi att vara resten av livet. Vi älskar djur. 💞 ✨👌 go us!! 

4 thoughts on “Kalla fakta

  1. Tack så hemskt mycket för ditt svar!! 😊💕 Har ingen i min omgivning som är vego, så din blogg blir en stor inspirationskälla för mig😊 Tack igen!

  2. Hej Hoda! :)

    Vad roligt att du hittat min blogg 💞 grymt att du är vego!! Heja!
    100% pure hudvårdsprodukter är utan tvekan mina favoriter… Jag kanske testar lite annat då och då men går oftast tillbaka till dem. Gillar även Maria Åkerbergs produkter som är ekologiska och naturliga. Är din budget riktigt stram har du även Urtekram. Kallpressad ekologisk kokosolja funkar det med. Kram!

  3. Hej,
    Underbart att jag har hittat till din blogg! :) Sökte faktiskt på 100% pure produkter och hittade hit.
    Jag blev vegetarian för inte så länge sen, lite svårt i början med att ha koll på all mat som köps men det går över :)
    Tänkte fråga dig vilka produkter du använder nu? Och vilka är 100% naturliga och ekologiska produkter förrutom 100% pure? Har inte köpt än och vet inte vilket märke som erbjuder bra produkter av hög :(

Kommentera!

