Norra berget 

Idag har vi varit på norra berget och lekt med vänner och familj. Underbart väder, underbart umgänge och massor av lek. Kan säga att jag kände mig otroligt rik idag. Jag har fanimig allt jag behöver och vill ha… Och mer där till. Fattar inte vilken tur jag haft som har hittat denna lycka. Stannar ibland upp och bara iakttar min lilla familj. Min dotter som leker och skrattar och alla säger att hon är lik mig. Det värmer i hjärtat varje gång och jag känner mig  stolt. Stolt och överväldigad av kärleken till min lilla prinsessa. Hon är bara så fantastisk 💞 

   
       

Kommentera!

