Love is in the air

Igår åkte vi till Sörberge för att fira Arwens tremänning, Lias födelsedag. Väl på kalaset så avslöjade Mikaela och min kusin André att dom skulle gifta sig!! Jag blev så otroligt glad och rörd till tårar! Allt var så perfekt. Så jäkla fint. Alla deras nära och kära var där, solen sken och kärleken var i luften. Så, i deras fina trädgård blev de man och hustru… André var så stilig och Mikaela såg ut som en disney-prinsessa. <3 Är så otroligt glad för dem! Och grattis till Lia såklart som nu är ett år. :D <3 Önskar dem oändlig lycka!!

1908119_10153072605204611_4600294773432518557_n helgen1

Det var ett perfekt avslut på denna vecka då jag legat sjuk i några dagar. Var på gott och kärleksfullt humör hela kvällen sen! Arwen verkade har riktigt roligt på kalaset då hon dissade fikabrö’t helt och toklekte med Felicia i Lias ofyllda babypool. Hon fick dessutom gå helt barfota under kalaset, min lilla sommartjej. Själv mumsade jag en helt underbar chokladtårta och jordgubbar med sojagrädde… Vegovänligt och magen exploderade inte efteråt. :) Yay!

helgen2

Fasen var viktig familjen är hörrni, känner mig alltid så glad och hel då jag är omkring dem. <3

Tusen tack till Mikaela och André för att vi fick vara en del av er stora dag. <3

Kommentera!

