Friday

Har haft en liten bloggpaus då jag valt att vara mestadels aktiv på instagram. Mycket enklare och roligare. :P men jag väl kika in här ibland också! Idag är jag ledig och även hela helgen, därefter så jobbar jag och Björn återvänder även till sitt jobb efter semestern. Arwen ska gå på dagis igen som vanligt. 

Jag är numera även certifierad inom volymfransar och känner mig otroligt stolt över det!! :) något som jag inte är stolt över är vår jäkla bil som har pajjat. Den ska lagas och säljas och därefter leasar vi en bil… Är så jäkla trött på alla bilar och problemen de medför så nu blir det ändring på det. 

Nu ska vi bara mysa tillsammans i helgen och må gott! 💕 

Lade i en färgbomb i håret i morse i färgen 002! Ville ha lite förändring men är inte redo att färga håret… Vill inte förstöra mitt hår men dessa enkomponents-toningar är perfekt om man vill experimentera lite! :) älskar Lavendelfärgade hår så nu provade jag på utan the full comitment lixom! Trivs jättebra redan 😍 trevlig helg!! 

 
  

Kommentera!

