Tittar in

hej bloggen!

Första september idag och jisses vad tiden går fort! 😇 älskar ju hösten så det ska bli mysigt med kyliga mornar och tända ljus. 

I helgen var jag ledig söndag och vi passade då på att åka och hälsa på mamma och därefter åkte vi till Andre, Mikaela och Lia för lite häng! Arwen och Lia fick busa lite och vi föräldrar pratade i vanlig ordning om livet och om hur trötta vi är. Haha :) Livet som småbarnsförälder är inte lätt alla gånger men underbart för det mesta. 

Idag och på torsdag ska vi åter igen på husvisningar eftersom vi numera längtar att ha egen tomt igen. Vad som händer visar sig men att titta skadar aldrig. 😍 

Annars är det fransar som gäller för mig. Och min blogg blir lite lidande nu eftersom jag är sociala medier- ansvarig för Jess och bloggenergin räcker ibland bara dit. ;P 

Nu ska jag ut och gå med Silver så vi hörs! 

  

Kommentera!

