Snart är det kalasdax!!

Här kommer ett super-roligt tips till er som kanske känner er lite lost när det kommer till barn/babypresenter! Kan erkänna att jag själv ofta är ute i sista sekunden och bara snurrar runt runt ibland hyllorna i leksaksbutikerna och ibland blir det inte de mest genomtänkta presenterna. Men nu så har jag verkligen ansträngt mig för att hitta både roliga och lite fiffiga presenter!

Hos doppresent.se hittade jag ”Personliga sagobäcker” där man fyller i barnets namn tillsammans med vänner/familj på själva hemsidan och därefter skapas en saga där namnen är inkluderade! Vilken rolig grej, eller hur!

Arwen fyller ju år om en månad och jag tror att hon ska få ”Mitt äventyr med sjöjungfruarna”. :D f56ca9dbc07c4511e029a30723b228b386abc3bc_800x800  Hon kommer dessutom få ett fint set med barnbestick också! c7db1175fffc6a5aca900390e603a7f866ba6787_800x800 Känns som riktigt bra presenter till en 2-åring eftersom hon har hur mycket leksaker som helst. Eller vad tror ni?

Dags att börja planera lite inför kalaset, vet inte om vi ska ha ett tema eller bara ett vanligt kalas. Kanske blir lite väl mycket med ett tema, hon fyller ju trots allt bara 2 år. :D Oavsett så ska det givetvis bakas massor och jag får nog sätta igång snart om jag ska hinna. ;P längtar verkligen!

4 thoughts on “Snart är det kalasdax!!

  1. Hej millie :) vad kul!! Kommer ni ha kalas eller bara bjuda de närmaste? Mitt tips är att inte handla ihjäl sig. Din dotter är fortfarande så liten och förstår inte så mycket och dessutom får hon troligtvis saker av andra vänner/familj så då slipper du som mamma stressa upp dig. ;) presentpapper att prassla med brukar vara populärt.

  2. Hej! Jättebra!
    Min tjej fyller 1 snart. Tips?? Vill att den ska bli så bra hennes födelsedag känns så viktig.

Kommentera!

