Semesterdrömmar

Det har varit otroligt mycket att tänka på för mig nu sista tiden. Startat eget och öppnat egen liten salong har verkligen tagit på mina krafter och jag fantiserar gärna lite extra om nästa års semester. Don’t get me wrong, jag verkligen älskar mitt jobb! :) Men med lite fritid så blir de heller inga stordåd vad gäller planering inför jul och nyår. Det blir väldigt familjärt och lungt. Vi siktar hellre in oss på nästa sommar som kommer att bära av till Gotland och Kneippbyn! :D Arwen älskar ju Pippi och vi vill verkligen att hon ska få uppleva en magisk sommar i sann Pippi-anda.

Hela idén fick jag ifrån Mattias Kristianssons instagram i somras då han lade upp helt magiska bilder på härliga Gotlands-vyer.

gotland
Boendet kommer vi att boka via fritiden.se, supersmidigt! Vi vill bo väldigt idylliskt och mysigt med nära till det mesta. Gärna lite större då vi troligtvis åker i sällskap med en annan familj. Försökte även boka in ett besök på Gotlands djurfristad men djuren klarar inte av besök i vissa perioder vilket är förståeligt. Vi kommer troligtvis hitta på roliga aktiviteter ändå. Vi planerar att åka bort en vecka…. Det känns ganska lagom! :)

bg1
Det ska bli så roligt!! Men först ser jag fram emot en lugn och skön jul med våra familjer. <3

3 thoughts on “Semesterdrömmar

Kommentera!

