Snart jul!

Snart är det jul! 😊 jobbar och står i. I morgon är jag dock ledig och det verkar som att Arwen blivit sjuk igen. 😣 Aja, de flesta klapparna är klara… Till barnen i alla fall. 💕 

Ser fram emot julafton som ska spenderas hos min mamma i år. Hon ska göra en hel del vegomat också sa hon! 😄 så härligt. Förra året griljerade jag en kålrot och det var ganska gott istället för skinka. Det finns ju en hel del nyheter i affärerna vad gäller vegjulmat. Ska bli kul att testa! 👌🏻 Jag hinner verkligen inte att laga mat i år. Men jag längtar verkligen tills vi får umgås allihop. Det är så underbart med julen, att man samlas med dina familjer och myser. Detta är Arwens 3e julafton och nu har hon minsann pekat ut en docka på datorn som hon vill ha. Vi berättade att man måste vänta och se om tomten kommer med dockan på jul och då skulle hon gå till dörren och titta! Hahaha så söt 😊 Älskade unge!! 

Vi får väl se om tomten kommer med den där dockan. ;)  

 

Kommentera!

