Perfa

Igår snöade det hela dagen i princip, det var härligt! :)

Det var bara att bege sig ut med hund och barn och plumsa. En på snow racer och en skuttande glatt i snön. Så himla mysigt! Det blir en tur ut idag också. Var ledig både igår och idag för att få lite tid med min lilla tös. Känns knappt som om jag hinner umgås med henne nu på dagarna alls. :( Men det blir lättare nu!

Ibland har man ju tur!!! Eller inte. Januari till ära har både vår dator och tvättmaskin gått sönder. :(((((( Super-timing med andra ord. Jaja, sånt som händer. Väldigt stora kostnader just nu bara… det känns väldigt trist.

Som tur är har jag och Frida ÄNTLIGEN lyckats få ihop en tid för fransar så ikväll är det min tur. 5 veckor sen sist!! Längtar så in i bomben hårt… <3 I början på året ska jag boka in en tid för frissan också. Jag ska banne mig göra lite ljusa slingor… Mitt hår blir så mörkt på vintern och jag trivs inte alls i det… Det blir fint sen till sommaren när slingorna blir lite solblekta. Tillsammans med den kommande utväxten så inbillar jag mig att det blir lite balayage-känsla till sommaren. Jag har iaf bestämt mig för att boka en riktig tid på en helt annan salong än JESS. Jag vill vara kund. Vet exakt var jag ska boka. ;)

Men innan dess ska vi åka och köpa ny tvättmaskin. Att använda tvättstugan i föreningen skulle funka om det inte vore för att det finns så få tider och har man småbarn går det bara inte att tvätta en gång i veckan.

Vi hörs! WIN_20160105_08_14_10_Pro

Kommentera!

