Goder kväll

Ojojoj vilken vecka det har varit! 

Arwen är sjuk sedan i tisdags och under dagen var Björn med henne på VC och hon har både öroninflammation och krupp. Hon har genomlidit några hemska nätter lillhjärtat mitt 💔 Nu på kvällen har hon blivit piggare efter lite Kåvepenin. Snart är hon frisk iaf 😌 

  
Björn har som vanligt får VAB’a eftersom jag är egen. I måndags jobbade jag dock på JESS vilket var jättekul! Skönt att kunna ha det lite flexibelt. 😄 Jag har dock full rulle i min egna salong! Det är väldigt bokat även i januari som jag trodde skulle bli en dödmånad… Men icke! 😄

Just nu ser jag fram emot nästa helg då jag först ska på invigning av crib Sundsvall på fredagen och sedan på fest på lördagen. Känns härligt med lite vuxenaktiviteter (lät lite fel.. 😂) och att få göra sig lite snygg✨ Ser verkligen fram emot det!! 

Nu blir det lite kvällsmys med tända ljus med min Börnä. Följ gärna mina fransjobb på instagram: annilash.sundsvall 

  

Kommentera!

