Påfyllningar..

Som franstekniker får man ibland in kunder med befintliga fransar från andra salonger… Detta är bland det värsta jag vet. 99% av gångerna är det skitjobb där det är tydligt att stylisten inte är utbildad eller bryr sig heller för den delen. Har fått reparera massvis med fransar. Som kund kan du inte veta hur ett bra jobb ska se ut alltid rent tekniskt och med reklam som påstår att de är bäst på fransar och störst i stan gör inte saker lättare. Jag tycker att det är så otroligt många vårdslösa skitjobb från flera som jobbat med detta i så många år. Ihoplimmat, oseparerat, för tjocka fransar, ibland sitter fransarna i ögoninlocket vilket absolut inte får förekomma. Skärpning för fan!! 

 Snart kommer jag inte ta emot påfyll från andra eftersom det ibland slutar med att jag måste ta bort skiten och börja om, under begränsad tid. 
Men jag älskar såklart det jag gör och när jag bara fyller på mina egna jobb så sprudlar det i kroppen 💕😄 Haha 

  

 

Kommentera!

