6-dagars

Denna vecka blir en 6-dagars arbetsvecka för mig. Hoppade in på Jess en dag också 😊 underbart att kunna variera lite. Höll dock på att göra i brallan när jag fick veta att Eva-Lena Rylander som har ”gör om mig” på Svt’s gokväll numera hyr stol hos Jess, haha. Men hon var underbart gullig och väldigt snygg!! Ska bli roligt att få lära känna henne bättre. 

Resten av veckan blir det jobb i min egen salong och det är så himla bokat hela månaden. Är så otroligt glad och tacksam att så många vill komma till mig 💕 det är verkligen underbart att få vara egen och jobba för sig själv och samtidigt styra sina arbetstider. 

Som en liten morot och eftersom jag jobbar ca 10 meter ifrån grymma Anny som driver Vacker Tass så bokade jag in för att göra om mina naglar på torsdag morgon innan jag börjar jobba… Snacka om lyx!! Och nästa vecka är det frisördags och då blir det massor av slingor i håret. Nu ska jag bli vårfin, minsann. Har sparat ut min egen färg helt och med lite slingor får jag nog mer liv i håret. Längtar så 💕 

Nu blir det kvällsmys med man, hund och katt 😋

Outfit från i lördags. Bild tagen i Arwens rum som vanligt 😝  

Kommentera!

