Vego i 3 år!!

Vad tiden går fort, nu har jag varit vego i 3 års tid och det känns underbart! Älskar djur och bara tanken på att djur far illa får min mage att vända sig. Det var det ända rätta för mig. 💕 Är så glad att jag under mina år lyckats inspirera andra och lärt mig mer och mer om hälsa på traven. Mycket har hänt dessa år och människor börjar verkligen inse vad som pågår både vad gäller etiken och miljöpåverkan. Ja, jag kör fortfarande bil men det är ett måste då jag har barn och 2 olika jobb, kött måste jag däremot inte äta utan det finns mängder av alternativ numera 🌷 och gott är det också! Det finns verkligen allt. 

Både jag och min sambo är vegosar och även vår dotter. Visst stöter man på frågor ibland men i överlag får vi bara stöd från vår omgivning och känner verkligen hur fler och fler väljer vego och det gör mig fantastiskt glad. 😍  Med tiden har jag lärt mig att den enda åsikt som räknas är min egen och det är viktigt att vara stolt över rätt saker. 💕 go me!! 

Dags att sova. Natttiiii 💤 

 

Kommentera!

