Zzzzz

Helt slut efter en tuff arbetsvecka (som inte är slut ännu 😂) men hade iaf en myskväll med min skruttfia under kvällen. Björn hade en jobbgrej så det blev mys för mig och Arwen i form av glassätande, läsa bok, springa fort helt naken (Arwen alltså 😉)  och testa och sitta på toaletten. Arwens alla små nöjen, Hahaha 😊 min lilla skatt har blivit så stor och pratar massor! Så himla perfekt är hon… Och jag får vara hennes mamma.. Tänka sig 😍😍😍

Trött på vintern nu… Ser jag fram emot sommaren som ska bli den bästa någonsin! 💖💖💖💖💖💖💖 

  

Kommentera!

