Äntligen helg!

Nu har jag jobbat klart för denna vecka. Ledig i morgon! Så härligt. Tanken var att åka till Leos lekland men nu har hjärtat fått krupp och ligger och hostar i sin säng. Vi får se hur hon mår. Hon var ju så glad över att få träffa Lia! 😪 

Annars har svärisarna varit hos oss på middag under eftermiddagen. Därefter blev det mellomys och jag säger ba WOW Molly Sanden! Vilken jävla låt, vilken röst, vilken kvinna! 😍 Nu hejar jag på henne och Oscar Zia i finalen. 👍🏻 

Bokat tågbiljetter har vi gjort också till Stockholm nu i vår. Vi skippar utlandet eftersom jag inte känner mig bekväm att resa just nu med en 2-åring och alla förbannade terrorister som lurar bakom varje hörn känns det som. Det blir en härlig weekend med Junibacken och ett par vegetariska restauranger vi vill prova i storstan istället 💕 underbart! Tills dess jobbar jag på som aldrig förr! Men det blir en desto skönare ledighet sen istället 💕 

Dags att sova! 

Mina hjärtan 💕  

Kommentera!

