Min bebis

Snart är min bebis 2,5 år… Fattar inte att tiden gått så fort. Idag har jag varit ledig med Arwen och vi passade på att vara ute och leka en stund. Så himla skönt! 

Det är ju ingen smooth ride att ha en 2-åring hemma en hel dag då det rivs fram saker, det ritas på bordet och pappas nya bok är rolig att plaska vatten på osv 😂 Meeen när Björn kom hem så badade han henne och jag passade på att ge mig ut på årets första joggtur… Eller ja, joggade inte hela vägen utan tog det rätt lungt. Bara skönt att få komma ut! Var lite mör sedan gårdagen ändå då Elle tog mig på en 7km prommis runt stan. Men det var så himla mysigt! Vi ses alldeles för sällan nu då vi båda har fullt upp! Fyller år snart och då får vi nog styra upp något. Är osäker på hur jag vill fira. 😅

I morgon blir det jobb och nya naglar hos bästa Anny och sen ska Frida och jag sätta fransar på varandra. Snacka om lyxdag 😇

  

Kommentera!

