Nicke nyfiken

Ja, den boken går varm här på kvällarna. Nu är det bokläsning som gäller innan Arwen ska sova och försöker vi komma undan utbrister ett argt ”läsa bokeeeeen” där i mörkret. 😂 skönt att bokintresset har skriftat från att riva sönder sidorna till att ligga i total koncentration och bara lyssna. 💕 så härligt! 

Jag blev ju såklart smittad av Arwen jag med och har legat utslagen både torsdag och fredag. Jäkligt jobbigt läge då man är egen och har kunder schemalagda flera dagar i rad. Detta innebär att jag får jobba i morgon söndag samt sent hela nästa vecka. Först kändes det trist men nu känner jag mig taggad. Jag motiveras av såna här tillfällen och jag är en person som behöver utmaningar för att trivas! Skulle aldrig i livet kunna ha ett förutsägbart och tråkigt jobb  som bara äter upp åren för att jag ”är bekväm”. Det är tyvärr därför många människor blir bittra eftersom de slutar utmana sig själva. Jag har mina mål här i livet och för att nå dit krävs hårt arbete och beslutsamhet 👍🏻👊🏻 😄

Detta är och förblir ett av mina favoritcitat:

  

Kommentera!

