Hår!

Nästa vecka är det dags att besöka min frisör Cicci på Waves! Som jag längtar!! 😄 Tanken är att göra mer slingor och bli vitblond… Men sedan har jag ett dilemma ang längden. Har väldigt långt hår nu och är sugen på att korta av det en bit både av bekvämlighet och för att det är assnyggt! Men var jag än vänder mig om smakråd skriker alla att jag inte ska klippa av det… Eller ja, förutom Elle då 😉 idag på jess blev det blankt nej i kör. Haha! Men jag antar att många drömmer om långt hår…

Jaja, jag har en vecka på mig att fundera kring det här omvälvande ilandsproblemet 😅😜

Åh älskar mina underbara hårprodukter från Rahua! I födelsedagspresent fick jag bland annat omega 9-inpackningen… Den gav härlig glans och håret kändes underbart återfuktat!

   
   

Kommentera!

