Hösten är här! 

Oj oj oj viken härlig sommar det har varit! Bästa på många år faktiskt! 😍 Vädret har varit underbart och vi har hittat på massor av roliga saker.
Det känns faktiskt rätt okej att det är höst nu och jag ser fram emot mysiga kvällar, kylig utelek och sköna promenader. Jag har inte längre tid att blogga och har inte direkt motivation att göra det heller. Jag försöker verkligen leva här och nu och njuta av stunden med min familj. Det kommer väl sporadiska uppdateringar här då och då men jag fokuserar som sagt på att vara i nuet och LIVET ❤️ 

Hoppas du som läser har haft en skön sommar.. Hösten kommer att bli grym 😄💕 Jag jobbar vidare i min lilla salong och snart har jag haft företag i ett år. Jag känner att jag hela tiden utvecklas och det går fantastiskt bra! Det vågade jag aldrig tro för ett år sen… Men tror man på sig själv, älskar det man gör och är villigt att jobba hårt så är allt möjligt. Och sen måste man vara snäll med sig själv också. 💕

Som det mesta i livet handlar det om b a l a n s. 


Kommentera!

