Resan bokad 💖

NĂ€sta Ă„r Ă„ker jag med min familj tillsammans med min bĂ€sta vĂ€n och hennes barn till vackra Alcudia pĂ„ Mallorca 💕 Det har inte varit lĂ€tt att bestĂ€mma sig men nu har vi bokat. Det Ă€r dock inte förrĂ€n i vĂ„r men det kĂ€nns kul att lĂ€ngta tills dess. SjĂ€lvklart valde vi till all inclusive! Det Ă€r sĂ„ himla lyxigt. Det Ă€r sĂ„ otroligt viktigt för mig att Arwen fĂ„r resa och detta blir hennes andra utlandsresa. ❀

Nu tittar jag ofrivilligt pÄ Conjouring 2.. Usch..

Kommentera!

