Remember me? 

Hallå! Kommer ni ihåg mig? Tjejen som bloggar så det brinner i fingrarna… eller inte. ;) 

Jag har helt enkelt inte haft tid. Det visar sig att vara en mamma samt egen företagare tar upp all min vakna tid och det lilla som finns kvar spenderas med min familj och liiite framför tv’n också 😋

Nog om det! Nu ligger jag och nattar min busfia och medan hon svävar in i drömmarnas land så passar jag på att titta in här! :) 

Jul/nyår har varit lungt och behagligt. Hösten rusade bara förbi då jag bytte plats på min salong. Jag tog i november över Vacker Tass salong så nu har jag ett fint skyltfönster ut mot Bergsgatan. 


Väldigt fint blev det då jag fick sån fin hjälp av både duktiga Samantha Forslund och Nhk Reklam med min logga på fönstret. 

Företaget har gått obeskrivligt bra första året. Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att jag skulle vara konstant fullbokad och dagligen måsta neka kunder. 😶Tydligen tillhör jag franseliten enligt min kunder och ryktet på stan 😂 Men jag har även jobbat hårt och satsat på perfektion med varje kund och det lönar sig alltid ❤️ Hard work and dedication pays off! 

2017 kommer att bli ett väldigt händelserikt år. Nu i vår så: 


Blir det en resa tillsammans med Elle och hennes barn i vackra Alcudia. Längtar verkligen! Kan känna brisen i mitt hår och doften av havet om jag sluter ögonen. Det ska bli fantastiskt! 

I sommar blir det en rejäl semester och därefter väntar en spännande sak, men mer om det senare… 

Arwen är numera 3 år och är lika Elsa-frälst som alla andra småtjejer. I julklapp fick hon både Elsa-peruk och klänning så nu sjungs och leks det Frost i princip varje dag. Det är så otroligt underbart att se sin dotter bli större, modigare och mer busig för varje dag. En tjej med både ett hjärta av guld och en busig sida som kan leda oss till lätt vansinne ibland 😂 Men det får inte en dag utan att vi skrattar och har roligt, det är huvudsaken. Älskar min lilla Sessa så obeskrivligt mycket ❤️ 


God fortsättning! Vi hörs en annan dag ✨

Kommentera!

