V 17

Nu är jag i v 17 och ultraljudet närmar sig! Vi ska dit om 2,5 vecka och det ska bli så roligt att få kika vem som finns där inne. ❤️

Idag fyller min bästa vän Elle år och vi ska fira henne på Pinchos ikväll! Det ska bli så mysigt 😍 Dagen till ära passade jag på att fixa naglarna hos min duktiga vän Maria på Studio Perfect i Skönsberg. Blev så nöjd!! Underbart att få känna sig lite fin 😍


Nu måste jag ta tag i pappersarbetet som väntar på mig 😅 

One thought on “V 17

  1. Spännande med graviditeten! Pinchos ville vi med testa men det var sån kö så du får gärna blogga om hur maten var=)
    Jo testa gärna våra baby produkter från Natura Siberica de luktar mycket godare än Libro. Jag använder produkterna sedan min dotter föddes och det funkar mycket bra. Bara naturliga ingredienser och ekocertifierade. https://www.epicway.se/ man inhandlar produkterna på närmaste frisör som har sammarbete med oss där du bor. Ha det bäst!/Emily Epicway AB

Kommentera!

