V 35 i morgon 

Tiden har gått undan! 

I morgon går vi in i vecka 35 och min kropp börjar verkligen förbereda sig för förlossning. 

Jag har numera gått på semester, städat ur min salong och tagit farväl av alla fina kunder inför mammaledigheten. I rättan tid dessutom då jag tyvärr även denna graviditet haft smärtsam foglossning. Den gör sig påmind så fort jag gör något aktivt under dagen. Denna vecka har varit min första semester-vecka hemma med Arwen och vi har hittat på saker varje dag såsom besök på Norra Berget med Mikaela och Lia och lekträff med Marias Melissa 💕 

Graviditeten har förutom foglossningen gått väldigt bra. Runt v 19 fick jag träffa en läkare eftersom jag hade havandeskapsförgiftning sist så skulle denna graviditet vara under extra observation. Jag fick erbjudande att äta blodförtunnande men har med tiden struntat i det eftersom mitt blodtryck inte har höjts denna gång alls och jag går på koller hos MVC varannan vecka och från och med nu varje vecka. Det känns väldigt tryggt och skönt och min bebis följer kurvan som den ska. Längtar så tills vi får träffa henne. 💕 Arwen talar gärna om för alla att hon snart blir storasyster och min underbara klippa Björn hjälper mig med ALLT! Han har inte semester förrän augusti då bebisen är beräknad men drar redan tyngsta lasset här hemma. Älskade fina sambo ❤️

Annars har mycket hänt sedan jag sist bloggade. En härlig utlandsresa till Mallis har vi hunnit med och min fina bror tog studenten för några veckor sen bland annat. 


Jag går i tankarna om att starta en helt ny blogg som blir mer inriktad på mitt liv som mamma, lite inredning, skönhet och självutveckling. Denna blogg känns lite som ett avslutat kapitel då den tappade tråden för längesedan 😂 Vi få se… 

i morgon kommer mamsen och bror hit och fikar på dagen. Jag ska fixa mammas bryn också eftersom de inte har fått kärlek på ett tag. Swr väldigt mycket fram emot det.

På återseende! 

Kommentera!

