Big mama 

Jamen välkommen vecka 37!! Eller ja, 36+0. Tekniskt sett är jag inte fullgången förrän nästa fredag men tro mig, jag känner mig jäkligt klar med den här graviditeten! 😤

Foglossningen är åt helskotta och jag har inte ringt sjukgymnast som Bm sagt åt mig att göra i veckor, såklart. Rädslan att hamna i rullstol är stor även om det snart blir verklighet om jag fortsätter skjuta på det 😂 Jag tror lixom att jag ska få föda närsomhelst så om jag bara väntar nååågra dagar till så kanske…. 

Jag har inga tecken på havandeskapsförgiftning i alla fall vilket är fantastiskt! Jag ska faktiskt få vara med om ett helt naturligt händelseförlopp nu inför förlossningen och det känns ganska coolt. Ovissheten är dock lite frustrerande. Vågar knappt hitta på saker OM vattnet skulle gå, typ. 

Bebisen grejar mycket där inne nu. Har onda förvärkar vissa dagar och då väcks hoppet till liv lixom. Jsja, det blir när det blir helt enkelt. Vi alla här hemma är redo att få träffa vår lilla 2’a eller Syrran som Arwen kallar henne. ❤️


Där inne ligger ‘na! 

Nu har jag äntligen även förnyat mitt abonnemang och jag har beställt en sproilans ny mobil. Eftersom iPhone vägrar förnya sig och tar bort porten för vanliga hörlurar för nån trådlös dynga så blev det en Samsung s8. Jag har alltid imponerats av Samsungs kameror då mina bilder blir skräp i jämförelse med tex Elles. Denna samsung ska vara top notch med en bättre och större skärm än tex iPhone 7 plus, vilket är konstigt. Det ska bli riktigt spännande att prova! 

Annars har jag idag bokat mäklare till lägenheten eftersom vi äntligen har hittat ett hus som vi vill köpa… det återstår att se hur budgivningen kommer att gå. Försöker att hålla huvet kallt men det är svårt.. när jag vill nåt så vill jag det NU. 😂 

Saknar att göra fransar lite ibland också. Gjorde på Elle förra veckan för att få hålla igång lite och hon blev så fiiin. 💓

Fixade hennes bryn också 💓 Får göra sånt här lite då och då för att hålla igång. 

Nej nu är det läggdags, vi hörs! 

Kommentera!

